Firma „Autoland” z Pawłowic, producent płynów eksploatacyjnych i kosmetyków samochodowych, podejmuje konsekwentne działania, by przyciągnąć klientów. Nie odwołuje się w nich do negowania osiągnięć konkurencji, lecz do poczucia humoru i inteligencji nabywców swoich produktów. Przykładem może być wprowadzany na rynek zimowy płyn do spryskiwaczy „Psik-Psik jedyny z ABS”. Wyjaśnienie skrótu „ABS” znajduje się na etykiecie produktu i jest bardzo proste: Aromat (zapewnia świeży zapach we wnętrzu samochodu), Bezpieczeństwo (Zapewnia idealną widoczność ? nieszkodliwy dla wycieraczek i uszczelnień), Skuteczność (usuwa błoto, śnieg szron i sól).
Na tym nie koniec dbałości o uśmiech i dobre samopoczucie klientów firmy Autoland. Przyczyną tych odczuć jest oczywiście efekt i łatwość zastosowania jej produktów. Jednak poprawić sobie humor można już podczas kontaktu z produktem chociażby jeszcze na półce w punkcie sprzedaży. Na wszystkich produktach Autolandu, które mają formę sprayu oraz na płynie do chłodnic DYNAGEL zamieszczono rysunki satyryczne dotyczące danego środka. Oprócz tego na wielu produktach tej firmy znajdują się wierszowane fraszki, które w zabawny sposób wyjaśniają właściwości i sposób zastosowania odpowiedniego preparatu.